OSMATRANJE SOPSTVENE SOLIDNOSTI
1 Ruke sa dlanovima prema gore, ispred tela u visini solarnog pleksusa, laktovi savijeni, mrdati prstima kao da nekog golicamo. Brojati u sebi do pet.
2 Spustiti ruke nešto niže, u visini ispod luka rebara, dlanovi ostaju prema gore. Šake ukrućene sa ispruženim prstima, vrhovi prstiju okrenuti jedni prema drugima.
Izvesti pet pokreta kao da sečemo horizontalno nešto ispred sebe, od tela prema spolja.
3 Ponoviti pokret br. 1, ali sa dlanovima prema dole.
4 Ponoviti pokret br. 2, ali sa dlanovima prema dole.
5 Ruke sa dlanovima prema gore, ispred tela u visini solarnog pleksusa, laktovi savijeni, kao kod pokreta 1. Šakama stiskati energiju, kao da mesimo nešto gusto. Brojati u sebi do pet.
6 Ponoviti pokret broj 2.
7 Ponoviti pokret broj 5, ali sa dlanovima prema dole. Brojati u sebi do pet.
8 Ponoviti pokret br. 2, ali sa dlanovima prema dole.
9

Leva ruka, potpuno ispružena prema gore i napred pod uglom od 45 stepeni u odnosu na telo, hvata energiju a šaka se steže u pesnicu.  Zadržavajući levu ruku u tom položaju, desna ruka se pruža ispred tela, pod uglom od 45 stepeni ali na dole, hvata energiju a šaka se potom stegne u pesnicu.
Obe ruke se naizmenično spuštaju / dižu pet puta (menjaju medjusobno poziciju gore-dole).
Kada se završi peti pokret, desna ruka je gore a leva dole. Ostati u tom položaju i stisnuti sve mišiće tela, posebno ruke. Ostati u napetom položaju koliko možete. Dišite normalno.
Potom pustite da gornji deo tela "padne" na dole, sa obe ispružene i opuštene ruke prema podu, opuštajući istovremeno sve mišiće.

10 Ponoviti pokret 9, ali početi sa desnom rukom pruženom na gore.
11

Ispružiti ruke u visini struka, u kružnom pokretu (kao prsno plivanje). Šakama skupljamo energiju ispred a potom bočno od sebe. Završavamo kruženje sa rukama uz telo, savijenim u laktu i sa stisnutim pesnicama. Ostati u tom položaju i stisnuti sve mišiće tela, posebno ruke. Budite u napetom položaju koliko možete. Dišite normalno.
Potom pustite da gornji deo tela "padne" na dole, sa obe ispružene i opuštene ruke prema podu, opuštajući istovremeno sve mišiće.

12 Ponoviti pokret broj 11.
13

Stresti levo stopalo, malo ga odižući od zemlje, potom na isti način stresti desno stopalo.
Preneti taj pokret (vibraciju) na celo telo, počev od listova nogu preko kolena, butina, kukova pojasa, grudi, ramena i ruku koje se, kada vibracija dodje do njih, podižu iznad glave.
Mrdajte celo telo i glavu, dišite normalno, mišići su potpuno opušteni.
Naglo spustite ruke na dole, kao da ih otresate, istovremeno zaustavljajući pokrete tela i puštajući gornji deo tela da "padne".
Ostanite u tom položaju na kratko, osećajući vibraciju u telu.

14 Uspravite se i iskoračite sa levom nogom istovremeno povlačeći desnu unazad. "Koračajte" u mestu tako što noge istovremeno menjaju mesta, kratkim skokovima. Uradite pokret 5 puta, napravite kratku pauzu, pa ga izvedite još 5 puta, počevši ovog puta sa desnom nogom ispred tela.
15 Podignite levo koleno koliko više možete. Počnite da skačete u mestu dižući naizmenično levo i desno koleno. Stopalo je sa prstima prema podu. Uradite pokret 5 puta, napravite kratku pauzu, pa ga izvedite još 5 puta, počevši ovog puta sa podignitim prvo desnim kolenom.
16

Sa oba stopala na podu, skočite bočno 3 puta u levo a potom 3 puta u desno (vraćate se na isto mesto odakle ste krenuli).

17 Šakama zgrabite energiju ispred sebe, blizu tela u visini donjeg stomaka, i istresite je bočno od sebe. Ponovite pokret tri puta.
18 Napravite pauzu i pokušajte da zaustavite unutrašni dijalog. Ostanite opušteni, dišite normalno.
19 Dlanom desne ruke lagano udarite po zoni jetre tri do pet puta.
20

Gornji deo tela se savija prema dole, dok rukama sa savijenim prstima hvatate energiju na kolenima.
Udišući, polako se uspravljate dok se ruke kreću prema gore, dok ne budu potpuno vertikalne, iznad glave, sa ispruženim kažiprstima, palcima priljubljenim uz njih, a ostalim prstima savijenim.
Tada izdišete sa glavom usmerenom prema gore, da bi potom duboko udahnuli u istom položaju.

21

Zadržavajući vazduh, polako spuštate ruke (još uvek je položaj šake isti, sa isprušenim kažiprstima), dok ne dodjete do visine ramena. Ruke su ispred tela, odmah uz njega.

22 Ispružite istovremeno obe ruke pravo ispred sebe, u visini ramena, dlanovi stoje vertikalno, a kažiprsti pokazuju na gore. Izdahnite.
23

Sada privucite ruke ka telu, šake su i dalje u visini ramena, pozicija prstiju ostaje ista. Udišite dok privlačite rike ka telu.
Nastavljate pokret tako što rukama sada pravite krug iza i iznad glave, zadržavajući dah, a zatim ruke spuštate, priljubljene bočno uz telo, izdišući.
Istovremeno stresite ramena, kao da tim pokretom pomerate skupnu tačku.

24

Udahnite dok pokrećete obe ruke kružnim pokretom koji ih vodi da se ukrste ispred tela u visini srca, a zatim se ruke šire horizontalno, kao da otvaraju zavesu. Prsti su ispruženi.
Kada su ruke potpuno horizontalno ispružene, blago se nagnite napred zadržavajući dah.
Sada vratite ruke prema telu, u pokretu kao da želimo da spojimo otvorene dlanove u "hindu pozdrav", ali umesto da se dlanovi spoje, oni prolaze jedan pored drugog i ruke se ukrštaju praveći "prozor".
Nagnite glavu napred, kroz "prozor" i izdahnite.

25 Utrljajte rukama energiju u vitalne centre u zoni jetre, slezine i nadbubrežnih žlezda.


Tekst možete spustiti sa stranice DOWNLOAD.


   WWW.ALEF.RS